انفاق ۹۰۰میلیون تومانی حامیان ایتام و محسنین در سوادکوه شمالی

مرادی گفت: حامیان طرح اکرام به ایتام و فرزندان محسنین ۹۰۰ میلیون تومان به جامعه هدف شهرستان سوادکوه شمالی کمک کردند.

محمدحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  با بیان اینکه در سوادکوه شمالی ۲هزار و۱۸۹ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: رفع مشکلات معیشتی و تامین هزینه ادامه تحصیل ایتام و محسنین یکی از ماموریت های کمیته امداد است که با همراهی خیرین و حامیان معنوی محقق می شود.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی از اجرای طرح های حمایتی برای جذب حامی ایتام و محسنین با عنوان امواجی از بهشت،‌ هر کارمند حامی یک فرزند معنوی و ... خبر داد و افزود: حامیان طرح اکرام ۹۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در زمینه های درمانی، فرهنگی، کمک های موردی، جهیزیه، و لوازم ضروری خانگی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

 

مرادی گفت:در سوادکوه شمالی  ۱۹۳ نفر ایتام و فرزندان محسنین از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

 

وی افزود: بیش از دو هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین شهرستان سوادکوه شمالی مشارکت دارند و کمک‌های خود را به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: هدف طرح اکرام کمیته امداد بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیاز و مشکلات خانواده های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد می باشد.

 

 

کد خبر 1224515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha