پرداخت بیش از ۵میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد منطقه دو ساری

حجت الاسلام بریمانی گفت: شش ماهه ابتدایی سال، تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۵ میلیارد و ۲۶ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت منطقه دو ساری پرداخت شد.

حجت الاسلام مهدی بریمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه هفت هزار و۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد: کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومین تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلفی از جمله، ودیعه و تعمیر مسکن، کارگشایی، فرهنگی و دانشجویی، اشتغال و درمان به مددجویان پرداخت می کند.

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: در شش ماهه ابتدایی سال، ۳۹۲ نفر از مددجویان تحت حمایت در منطقه دو ساری وام قرض‌الحسنه دریافت کردند.

 

وی افزود :در بهار و تابستان امسال، ۵ میلیارد و ۲۶ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

 

حجت الاسلام بریمانی بیان کرد:  ۲۱۵ مورد از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان در زمینه وام کارگشایی و حمایتی بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: ۱۴۱ مورد وام  به ارزش یک میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان در حوزه مسکن شامل تسهیلات ودیعه مسکن و خدمات احداث و تعمیر مسکن پرداخت شد.

 

حجت الاسلام بریمانی اضافه کرد: ۱۵ مورد وام اشتغال به مبلغ ۴۹۸ میلیون تومان،۴ مورد وام درمانی به مبلغ  ۹۱ میلیون تومان، ۹ مورد وام پرداختی فرهنگی به دانشجویان به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی یکی از وام های پرداختی به مددجویان را از طریق خیرین و وجوه اداره شده برشمرد و بیان کرد: در این زمینه از طریق، ۶ مورد تسهیلات به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

 

کد خبر 1224524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha