تامین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه روستایی زیاز - شوک - سیاخلک

حجت‌الاسلام صفری ملک میان گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم برای پروژه راه روستایی زیاز - شوک - سیاخلک، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و چهار هزار تن سیمان از محل بنیاد علوی اختصاص پیدا کرد.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در مورد شروع عملیات اجرایی پروژه راه روستایی زیاز - شوک - سیاخلک که قرار است به طول ۲۴ کیلومتر اجرایی شود اظهار داشت: یکی از پروژه‌های بزرگی که طی مدت اخیر در شهرستان رودسر و املش به شدت پیگیر آن بودیم آسفالت همین مسیر روستایی بوده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس ارتقاء شاخص‌های راه روستایی را از اولویت‌های مهم کاری خود ذکر کرد و یادآور شد: طبق برآوردهای انجام گرفته عملیات اجرایی پروژه راهسازی زیاز - شوک - سیاخلک به حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

 

صفری ملک میان راه دسترسی را یکی از مصادیق مهم توسعه و آبادانی در هر منطقه‌ای دانست و ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء این شاخص در شرق گیلان تصریح کرد: در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ و در حوزه اعتبارات ملی با رایزنی‌های زیادی که انجام دادیم، نهایتا ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به علاوه چهار هزار تن سیمان از ناحیه بنیاد علوی برای این پروژه مهم در نظر گرفته شد.

 

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را نیز از دیگر اولویت‌های مهم کاری خود دانست و خاطرنشان کرد: مابقی اعداد اعتباری مورد نیاز برای اجرای کامل پروژه راهسازی زیاز - شوک - سیاخلک بایستی از ناحیه استانداری گیلان تامین شود که در این حوزه هم استاندار وعده دادند اعتبارات لازم تامین شود. 

 

کد خبر 1224543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha