رشد چشمگیر بانکداری اسلامی در آفریقا / بانک توسعه اسلامی برنده جایزه بهترین موسسه تحقیقاتی شد

مؤسسه بانک توسعه اسلامی در آفریقای مرکزی با برنده شدن جایزه «بهترین مؤسسه تحقیقات اسلامی» در نظرسنجی مرکز ارائه خدمات اخبار مالی اسلامی در سال ۲۰۲۲ بار دیگر تأییدیه‌ای محکم از صنعت مالی اسلامی جهانی دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « african.business»، مؤسسه بانک توسعه اسلامی در آفریقای مرکزی با برنده شدن جایزه «بهترین مؤسسه تحقیقات اسلامی» در نظرسنجی مرکز ارائه خدمات اخبار مالی اسلامی (IFN) در سال 2022 بار دیگر تأییدیه‌ای محکم از صنعت مالی اسلامی جهانی دریافت کرد.

 

این سومین سال متوالی است که مؤسسه بانک توسعه اسلامی برنده این جایزه می‌شود و از این طریق در میان مبتکرترین رهبران فکری در صنعت برجسته می‌شود.

 

مرکز ارائه خدمات اخبار مالی اسلامی خاطرنشان کرد که جایزه «بهترین مؤسسه تحقیقات اسلامی» یکی از پرخبرترین جوایز امسال بود که «بهترین مؤسسه تحقیقات اسلامی» بیشترین آرا را در مقابل سایر مؤسسات برجسته به دست آورد.

 

مدیر کل موقت مؤسسه بانک توسعه اسلامی «دکتر سامی السویلم» در اظهار نظر خود در مورد این جایزه گفت: ما از اینکه مؤسسه تأییدیه دیگری از صنعت مالی اسلامی دریافت کرده است، شگفت‌زده شدیم. این جایزه قدردانی از کار سخت و نوآورانه ای است که همکاران ما انجام داده اند و همچنان انجام می دهند. ما به همکاران خود افتخار می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا به کار خوب خود به نفع کشورهای عضو و صنعت مالی اسلامی در سراسر جهان ادامه دهیم.

 

مؤسسه بانک توسعه اسلامی یک مؤسسه پیشگام در اقتصاد و دارایی اسلامی است که دارای سابقه ای از دستاوردهای قابل توجه در تحقیق، توسعه ظرفیت و راه حل های دانش نوآورانه برای توسعه پایدار است.

 

تعهد مؤسسه به نوآوری و رویکرد حل مسئله با چندین جوایز و افتخارات در سال‌های اخیر از سازمان‌های برتر اهداکننده جوایز، به رسمیت شناخته شده است.

 

جایزه مرکز ارائه خدمات اخبار مالی اسلامی که توسط مؤسسه بانک توسعه اسلامی در سال 2021 دریافت شد، رویکرد نوآورانه مؤسسه برای ایجاد راه‌حل‌های دانش برای دستیابی به توسعه پایدار را ستود.

 

این در حالی است که جایزه در سال 2020 نشان‌دهنده رهبری فکری و پویایی مؤسسه بانک توسعه اسلامی در بحبوحه همه‌گیری کرونا بود.

 

به برندگان نظرسنجی سالانه ارائه دهندگان خدمات که اکنون در هفدهمین سال خود قرار دارد توسط صنعت مالی اسلامی جهانی و مرکز ارائه خدمات اخبار مالی اسلامی رای داده می شود  تا بهترین و پیشروترین بازیگران این صنعت و مشارکت‌هایشان را بشناسند.

کد خبر 1224544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha