تبلیغات اسلامی ظرفیتی برای ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام مهدوی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باتوجه به ظرفیت مردمی خوبی که دارد میتواند در تبلیغ و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام  والمسلمین « یونس مهدوی نیا» امروز(26 مهر)در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان و عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر،اظهار داشت: اساس کار نهاد تبلیغات اسلامی امر به معروف و نهی از منکر بوده و همه برنامه ها و اقدامات این نهاد بر این دو فریضه استوار است.
 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود، تبلیغ مرحله شناساندن و خوب رساندن است پس مرحله شناخت است،  ولی امر به معروف و نهی از منکر مرحله عملی و اجرایی است.

 

وی ادامه داد: تبلیغ خودش یک وظیفه عمومی برای همه مسلمین است کما اینکه امر به معروف و نهی از منکر هم یک وظیفه همگانی و عمومی است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد:  وظیفه هر مسلمان از نظر تبلیغ این است که باید این احساس در او پیدا شود که به نوبه خودش حامل پیام اسلام باشد.

 

وی ادامه داد: وظیفه هر مسلمان در مورد امر به معروف و نهی از منکر هم این است که باید این احساس اجرایی کردن در آن و در جامعه به مرحله عمل و تحقق برساند و به آن لباس عینیت بپوشاند.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد:  سازمان تبلیغات اسلامی باتوجه به ظرفیت مردمی خوبی که دارد میتواند در تبلیغ و ترویج این فریضتین موثر باشد.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، به تبیین طرح جامع عفاف و حجاب توسط ستاد پرداخت.

کد خبر 1224579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha