برگزاری کارگاه سبک زندگی در فرهنگسرای قرآن

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: کارگاه سبک زندگی با موضوع « تاب آوری» ویژه والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: کارگاه سبک زندگی با موضوع « تاب آوری» ویژه والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی در فرهنگسرای قرآن  برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: فرهنگسرای قرآن با مشارکت مدرسه مطهره و گروه جهادی شهید بلالی اولین کارگاه سبک زندگی با موضوع تاب آوری را در فصل پاییز برگزار می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: کارگاه سبک زندگی ویژه والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی بوده و با حضور کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره، آقای خسرو یعقوبی معاونت اسبق اداره آموزش و پرورش منطقه 10 روز چهارشنبه 27 مهرماه در سالن هدی در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

 

زکی لو تصریح کدر: امروزه بحث تاب آوری در بین دانش آموزان و والدین از مباحث مهم سیستم آموزشی محسوب شده که روز چهارشنبه برای بیش از 150 نفر از والدین عزیز منطقه 10 این مبحث مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

 

وی یادآور شد: خانواده ها برای استفاده از این کارگاه رایگان می توانند روز 27 مهرماه از ساعت 10 تا 12 به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کرده و از این آموزش ها بهره مند شوند.

کد خبر 1224621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha