ظرفیت دهیاری ها و نقش دهیاران در پیشبرد اهداف منابع طبیعی موثر است

به گفته آقاجانلو، برای ترویج برنامه‌ها در راستای حفاظت از منابع طبیعی باید از ظرفیت سایر بخش‌ها در شهرستان‌ها بهره برد.

به گزارش به خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، خلیل آقاجانلو امروز در جلسه هم اندیشی رابطان روابط عمومی و ترویج و برنامه‌های عقیدتی، اظهارکرد: انتظار داریم روسای شهرستان‌‌ها با ایجاد تعامل از ظرفیت بین‌بخشی برای ترویج برنامه‌ها استفاده کنند و این جزو وظایف به‌شمار می‌آید.

 

خلیل آقاجانلو تصریح کرد: یکی از نکاتی که در رابطه با ترویج باید مدنظر قرار گیرد بهره‌مندی از توان و ظرفیت دهیاری‌ها و دهیاران است؛ چراکه این قشر در تعامل مستقیم با بهره‌برداران قرار دارند و براحتی می‌توانند ما را در پیشبرد اهداف کمک کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه یکی دیگر از موارد ارائه مناسب عملکرد کارهای انجام شده است؛ معتقدیم آحاد جامعه باید بدانند که چه کارهایی در حوزه منابع طبیعی در حال انجام است و نتایج آن چیست این نکته قطعا در درازمدت باعث همگام کردن مردم با برنامه‌های این اداره‌کل خواهد شد.

 

نماینده دفتر ولی‌فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در این جلسه با اشاره به خصوصیات رفتاری پیامبر اسلام (ص)، اظهارکرد: با بهره‌مندی از چنین الگوهایی می‌توانیم اهداف خود را پیش ببریم. ایشان فردی متواضع با عزت نفس و با محبت بودند و به همین خاطر موفق شدند به اهداف خود در راستای ترویج دین اسلام برسند.

 

حجت‌الاسلام علی رحیمی‌نیا تصریح کرد: در ترویج فرهنگ حفاظت از عرصه‌های طبیعی نیز باید با آرامش و محبت بهره‌برداران را با اهداف خود آشنا کنیم تا آنها بدانند که در راستای حفظ انفال باید توجه لازم را داشته باشند.

 

کد خبر 1224632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha