دشمنان امروز به جای استفاده از بمب و خمپاره، از فضای مجازی برای ضربه زدن استفاده می کنند

سردار ذوالقدر گفت: دشمنان امروز به جای استفاده از بمب و خمپاره، از سیگنال‌های فضای مجازی برای ضربه زدن استفاده می کنند و امروز با دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند در این حوزه روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، سردار احمد ذوالقدر پیش از ظهر امروز سه شنبه (۲۶ مهر) در آئین پاسداشت سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در لشکر ۱۰ سید الشهدا تحت عنوان ۲۴ امین «خاطره ماندگار» با اشاره به اینکه پرچم پرافتخار نظام اسلامی تا زمان سپردن به دست نسل‌های آینده برافراشته خواهد ماند عنوان داشت: مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس خاموش شدنی نیست.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تاکید بر اینکه نبرد در جبهه‌های مختلف ادامه دارد گفت: ممکن است به اقتضای زمان جبهه تغییر کند اما جهاد خاموش نمی‌شود و ادامه دار خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه امروز این مراسم با قدوم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، در ماه ربیع الاول برگزار شده است افزود: این مراسم را در قبله تهران و جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار کردیم تا برکت آن شامل حال همه ما شود.

 

سردار ذوالقدر در ادامه با اشاره به حرکت اخیر اغتشاشگران در کشور عنوان داشت: امروز با دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند روبرو هستیم و این جبه، جبهه جهل، نادانی، فریب و دروغ است که باید با بصیرت در این مسیر حاضر شویم چرا که این جنگ سخت‌تر از جنگیدن فیزیکی می‌باشد.

 

وی در پایان بیان داشت: امروز به جای بمب و خمپاره، سیگنال‌ها از طریق فضای مجازی وارد می‌شوند و عده‌ای را فریب می‌دهند و با ابزارهای دشمن در سنگر فضای مجازی و الکترونیکی روبه‌رو هستیم.

 

کد خبر 1224642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha