۸۸ زوج جوان در  شهرستان زیرکوه به خانه بخت رفتند

مراسم جشن ازدواج آسان ۸۸ زوج تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زیرکوه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار و در حاشیه مراسم ۸۸ سری جهیزیه به عروسان نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم جشن ازدواج آسان ۸۸ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زیرکوه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین در محل دارالقرآن امام حسن مجتبی علیه السلام شهر حاجی آباد برگزار شد.

 

رمضان دلباز مدیر کمیته امداد شهرستان زیرکوه در این مراسم گفت: هر زوج جوان قبل از ازدواج باید ۱۷ ساعت کلاس آموزشی در حوزه های مختلف را بگذراند.

 

وی در خصوص بحث توزیع جهیزیه عنوان کرد: در سال گذشته ۲۲۶ سری جهیزیه بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال بین نوعروسان اهدا توزیع شد و در سال جاری نیز تا کنون ۱۱۷ زوج جوان ثبت نام و مدارک ارائه داده اند.

 

وی ادامه داد: در راستای تحکیم خانواده و حمایت از زنان سرپرست خانوار بحث جهیزیه برای ازدواج مجدد زنان بی سرپرست نیز در دستور کار قرار دارد و اجاره خانه آنان نیز به مدت ۲ سال تامین می شود.

 

دلباز با اشاره به توزیع ۸۸ سری جهیزیه در زیرکوه گفت: امسال ۸۸ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون به زوج های جوان تخت پوشش اهدا می شود که ارزش هر سری جهیزیه ۳۲ میلیون تومان است.

 

 

 

 

کد خبر 1224643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha