۴۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خوزستان توزیع شده است

سردار شاهوارپور با اشاره به اقدامات سپاه ولی‌عصر (عج) در رسیدگی به محرومان گفت: از جمله این اقدامات توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال جاری تاکنون میان نیازمندان، احداث ۴۰۰ واحد مسکونی و آبرسانی به ۱۲۰ روستا بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار حسن شاهوارپور امروز سه‌شنبه (۲۶ مهر) در جمع خبرنگاران، در رابطه با جزئیات رزمایش کمک مومنانه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم، اقدامات خدمت‌رسانی را به صورت مداوم پیگیر هستند.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، ۴۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است افزود: امروز نیز توفیق داشتیم تا ۵۰ هزار بسته معیشتی را جهت توزیع آماده‌سازی کنیم.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این، ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در ابتدای مهر ماه، با همت مجموعه بسیج و سپاه و خیرین میان دانش‌آموزان توزیع شد و به دست این عزیزان رسید.

 

سردار شاهوارپور با بیان اینکه اقدامات آبرسانی از ابتدای امسال انجام شده عنوان کرد: ۳۶۰ کیلومتر لوله‌های آب با اندازه‌های مختلف توسط جهادگران و گروه‌های جهادی ما احداث شد؛ در این راستا بیش از ۱۲۰ روستا آبرسانی شدند و این روند با شدت و قدرت نیروهای جهادی ادامه‌ دارد.

 

وی از اعزام گروه‌های پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم خبر داد و تصریح کرد: همچنین در بخش کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله، بیش از ۴۰۰ واحد اسکان موقت توسط گروه‌های جهادی احداث شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: طبق توافق صورت گرفته با کمیته امداد، ساخت ۵۰ واحد در دست کار است که تا پایان سال بهره‌برداری خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این روند خدمات‌رسانی با تمام توان انجام می‌شود در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: خدمات ما در کنار دولت برای مردم تداوم خواهد داشت.

 

کد خبر 1224649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha