اربعین نقطه وحدت بین مسلمانان و قدرتی برای جهان تشیع است

آیت الله حسینی گفت: امروز اربعین نقطه وحدتی بین مسلمانان بوده و قدرتی برای جهان تشیع و مسلمین محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۲۶ مهر ماه) در آئین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه و امور روحانیون ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان و کشور ارزشمند بوده و با حضور سردار حکمتیان فعالیت‌های این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد رونق گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تلاش های ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات را اثرگذار و مفید دانست و گفت: مردم عاشق و راغب به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند و در این مسیر نذورات خود را اهدا می کنند که گاهی شاید این نذورات مدیریت نمی شد، ولی با راه اندازی ستاد عتبات عالیات این مهم ساماندهی شد.

 

وی ضمن تاکید مجدد بر ارزشمند بودن فعالیت ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات، افزود: با توجه به کارکرد ستاد در اربعین و گسترش فعالیت های آن، نیازمند مدیریت بیشتری است.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه نقش ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات در اربعین و مدیریت این رویداد مهم برای مردم مشخص شده، یادآور شد: این ستاد در کشور و همچنین عراق فعالیت های خوب و اثرگذاری را انجام می دهد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز اربعین نقطه وحدتی بین مسلمانان بوده و قدرتی برای جهان تشیع و مسلمین محسوب می شود.

 

وی اظهار کرد: باید با مدیریت اصولی در راستای ماندگاری فعالیت های ستاد بازسازی و پیشرفت عتبات عالیات تلاش های گسترده ای صورت گیرد.

 

آیت الله حسینی گفت: مدیریت صحیح و اصولی کارها و فعالیت ها را به پیش خواهد برد و امیدواریم که روز به روز شاهد رشد ترقی این ستاد در جامعه باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به حجت الاسلام موسوی، گفت: با توجه به گستردگی و حجم کار نذورات، راه اندازی نهاد ولی فقیه و امور روحانیون در ستاد بازسازی عتبات عالیات یک ضرورت است.

کد خبر 1224671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha