طرح «یک نهال، یک کتاب» در طول سال تحصیلی در مدارس اهواز برگزار می‌شود

منادی از اجرای طرح «یک نهال، یک کتاب» در طول سال تحصیلی در مدارس اهواز خبر داد و گفت: به منظور گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین مدارس مناطق کم‌برخوردار هر هفته میهمان یک مدرسه در شهرستان اهواز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مجید منادی امروز سه‌شنبه (۲۶ مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازخورد مثبت و اعلام شده از سوی مدارس در خصوص اجرای طرح «یک نهال، یک کتاب» در مدارس کم‌برخودار اهواز و روستاها در هفته ملی کودک، مقرر شد این طرح به صورت هفتگی در مدارس کم‌برخوردار اهواز برگزار شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: به منظور گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین مدارس مناطق کم‌برخوردار هر هفته میهمان یک مدرسه در شهرستان اهواز هستیم.

 

وی اضافه کرد: توزیع عادلانه عدالت فرهنگی و بهره‌مندی فراگیر همه اقشار از اولویت‌های مهم این اداره کل در مناطق کمتر توسعه‌یافته و به ویژه روستاها است و بر همین اساس با برنامه‌ریزی مستمر و همکاری شهرداری تلاش می‌کنیم برای فرهنگ‌سازی و کمک به پویایی محیط زیست و نیز ترویج کتابخوانی کاشت نهال را همراه اهدای کتاب بین دانش‌آموزان مدارس با شعار یک «کتاب، یک نهال» در شهر اهواز برگزار کنیم.

 

منادی تصریح کرد: با وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه دانش‌آموزان در مدارس باید بتوانیم با اجرای برنامه‌های مفرح و آموزشی مبتنی بر ذائقه کودک و نوجوان و تبیین نقش محوری و تاثیرگذار آنان در جامعه در پیشبرد اهداف این قشر، به عنوان آینده‌سازان کشور کوشا باشیم.

 

کد خبر 1224672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha