احیاء واحدهای صنعتی راکد و پویایی اقتصادی نیازمند خرد جمعی است

اسحاقی با بیان اینکه تحول اقتصادی با هم افزایی نخبگان دلسوز در گیلان اجرایی می‌شود گفت: احیاء واحدهای صنعتی راکد و پویایی اقتصادی نیازمند خرد جمعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « سیدمحمد اسحاقی» امروز(سه‌شنبه، ۲۶ مهر) در اتاق فکر تولید و تجارت گیلان باور سازی را اولین وظیفه و رسالت همه مسئولین دانست و گفت: همصدایی و همدلی در جهت رفع مشکلات و چالش های فعالان اقتصادی و کارآفرینان به صورت تخصص محور ، قطعا چاره ساز خواهد بود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان تقویت صنایع موجود گیلان و احیاء واحدهای راکد را در صدر برنامه‌های اتاق فکر تولید و تجارت برشمرد و تاکید کرد: تشکیل تیم و کمیته تخصصی متشکل از متخصصین موضوعات و عزم جهادی در جهت بهبود روند فعالیت پروژه های صنعتی؛ قطعاً کارگشا بوده و تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

 

وی پیگیری مشکلات و تنگناهای تولیدی و تجاری برای رهایی از برخی بن بست های خود تحریمی را یک تکلیف قلبی اعضای اتاق فکر دانست و تصریح کرد: کلیه اعضای اتاق فکر تولید و تجارت داوطلبانه به این جمع پیوستند لذا برای انجام امور بایستی از صمیم قلب به صورت جهادی وارد کارزار حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان شوند.


وی بد بیان اینکه تفکر وفاق و همدلی در خردجمعی کارساز و نجات بخش است گفت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی سریعا حوزه های مربوطه مشخص شوند تا وارد فاز اجرایی شویم و تا پایان سال ثمره شیرین آن را به مردم استان گیلان بچشانیم.

کد خبر 1224677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha