ایران اجازه تغییر در مرزهای جغرافیایی را نمی‌دهد

رضایی‌پور به رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه تغییر در مرزهای جغرافیایی منطقه را نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «عنایت رضایی‌پور» امروز(سه‌شنبه، ۲۶ مهر) در جلسه شورای اداری بندر آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: احترام به مردم و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کاری مسئولان باشد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه خدمت به مردم عبادت است، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها دیدار چهره به چهره با مردم را برنامه‌ریزی کرده و در خدمت آنان باشند.

 

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و امنیتی و همچنین بصیرت مردم آستارا، مشکل خاصی در شهرستان نداشتیم.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از جریان‌های مختلف اجتماعی تلاش دارند امنیت کشور را برهم بزنند، تصریح‌کرد: دشمنان در این راه ناکام مانده و مطمئن باشند به اهداف‌شان نمی‌رسند.

 

 عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا ادامه داد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، چند مانور و رزمایش در آستارا برگزار می‌شود.

 

وی به نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در پیشرفت کشور و شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: تعامل دوسویه مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها ضروری است.

 

رضایی‌پور بر همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا با خبرنگاران رسمی این شهرستان تاکید کرد.

 

فرماندار بندر آستارا به رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه تغییر در مرزهای جغرافیایی منطقه را نمی‌دهد.

کد خبر 1224703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha