هدف دشمن تبدیل ایران به سوریه‌ای دیگر بود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی به ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از ایجاد این ناآرامی در کشور، تبدیل ایران به سوریه‌ای دیگر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ارومی» امروز(سه‌شنبه، ۲۶ مهر) در جلسه شورای اداری بندر آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد به ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: هدف دشمن از ایجاد این ناآرامی در کشور، تبدیل ایران به سوریه‌ای دیگر بود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه دشمن شبانه‌روز در حال فعالیت برای ایجاد فضای اغتشاش و ناآرامی در کشور است، تصریح‌کرد: آیا سوزاندن پلیس، صدمه به مدافعان امنیت و آتش زدن و تخریب اماکن عمومی نامش آزادی است؟

 

وی با اشاره به اینکه «حجاب کلید واژه بهانه دشمن برای تخریب جمهوری اسلامی» در حوادث اخیر بود، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن نه تنها با جمهوری اسلامی، بلکه با موجودیت کشور ایران قوی و مستقل مخالف است و این را بارها در برهه‌های مختلف نشان داده است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی، همراهی و اطاعت از رهنمودهای ولی‌فقیه را یک اصل مهم در دین اسلام برشمرد و خاطرنشان‌کرد: افرادی که سعی در منحرف کردن اذهان نوجوانان داشتند شناسایی و با خوارج و دشمنان ملت برخورد قاطع قضایی صورت گیرد.

 

*آرامش کامل در آستارا حکم‌فرما است

«عبدالعلی شعبانی» نیز در این جلسه با بیان‌اینکه در طول هفته‌های گذشته و بحث اغتشاشات اخیر بندر مرزی آستارا جزو برنامه‌های دشمن بود، اظهارکرد: با تلاش همه مسئولان هر گونه اقدام دشمن در بندر آستارا ناکام ماند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا افزود: در روزهای گذشته مردم ولایتمدار و شهیدپرور آستارا نشان دادند پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران مقتدر هستند.

 

سرهنگ شعبانی با بیان‌اینکه شرایط شهرستان آستارا عادی و مطلوب و آرامش کامل حکم‌فرما است، تصریح‌کرد: پلیس با قدرت در برابر دشمن ایستاده و از امنیت و آسایش مردم پاسداری می‌کند.

 

*تحصیل بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز در بندر آستارا

«بیژن خالق‌وردی‌پور» نیز در این جلسه،اظهارکرد: آستارا دارای ۱۵۵ مدرسه است که ۱۰۵ مدرسه دولتی و مابقی غیردولتی هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به تحصیل بیش از ۱۸ هزار نفر در مدارس این شهرستان، افزود: تعداد دانش‌آموزان آستارا نسبت به سال تحصیلی گذشته، ۱۰۰ نفر کاهش یافته است.

 

خالق‌وردی‌پور گفت: ۹ هزار دانش‌آموز در مدارس دوره ابتدایی و ۹ هزار دانش‌‎آموز نیز در مدارس متوسطه دوره اول و دوم تحصیل می‌کنند.

 

کد خبر 1224705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha