فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بسیجیان مصدوم شده در اغتشاشات اخیر عیادت کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اتفاق مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با حضور در منزل تعدادی از بسیجیان مصدوم شده در اغتشاشات اخیر از آنها دلجویی و عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان؛ سردار محمدعلی نظری، فرمانده و حجت الاسلام علی عربپو، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  استان شامگاه سه شنبه( ۲۶مهر) با حضور در منزل تعدادی از بسیجیان مصدوم شده در اغتشاشات اخیر از آنها دلجویی و عیادت کردند.

 

 

سردار نظری در این عیادت ها گفت: دشمنان اسلام و رسانه‌های وابسته به امپریالیسم رسانه‌ای غرب قادر نخواهند بود خللی به عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب و کشور وارد کنند زیرا ما ملت امام حسینیم.

 

 

 

وی افزود: قطعاً حملات ناجوانمردانه‌ی ‌معاندان مسلّح و آشوب‌طلب از سوی ملّت شهید داده و فداکار بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت، بساط حرکات کور و خائنانه را به فضل الهی، جمع خواهند کرد.

 

 


 حجت الاسلام عربپور  نیز گفت: شجره طیبه بسیج در طول چهار دهه عمر با برکت خود، کارنامه زرین داشته و در همه حوادث، ذوالفقار ولایت بوده و در جنگ نرم، فتنه داخلی و اغتشاشات اخیر ثمره آن را احساس کردیم.

 

 

 

وی تصریح کرد: مردم بصیر و آگاه دیار حاج قاسم نیز در اغتشاشات اخیر با تفکر بسیجی و با همکاری مدافعان امنیت و نیروهای امنیتی توطئه دشمنان را نقش برآب کردند.

کد خبر 1224728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha