طراحی کتاب های به روز بر اساس مولفه های جدید آموزشی

کیانی با بیان اینکه بر اساس معماری کلان برنامه درسی به سمت طراحی و برنامه ریزی تولید کتاب های به روز می رویم، گفت: این طراحی بر اساس پارادایم های جدید آموزشی خواهد بود .

«غلامرضا کیانی» در پاسخ به این سئوال که چند نفر از کودکان و نوجوانان در تابستان امسال در کانون زبان ایران مشغول یادگیری زبان بودند، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، گفت: ما در حدود 300 مرکز در حدود 135 شهرستان برای تابستان امسال به 280 هزار زبان آموز در 9 زبان بین المللی دنیا خدمات دادیم. تا همین لحظه بالغ بر 222 هزار نفر ثبت نام داریم در 14 هزار و 979 کلاس در کل کشور که نصف آنها حضوری و نیم دیگر مجازی است.

 

رییس کانون زبان ایران با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه های هفته ملی کودک، اظهار داشت: ما برای هفته ملی کودک برنامه های متنوعی در نظر گرفته بودیم .در غرفه ای که در نمایشگاه هفته کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب و همچنین نمایشگاه های دیگرمان در شهرهای، مختلف برنامه های فرهنگی و آموزشی تدارک دیدیم.

 

وی اجرای سرود به زبان های مختلف،برگزاری مسابقات متنوع همچون جدول کلمات متقاطع و لغات انگلیسی، اجرای تئاتر جمال به زبان انگلیسی ،تخفیف 20 درصدی برای زبان آموزان جدید، برگزاری نشست با والدین زبان آموزان و اساتید زبان ،شعرخوانی و معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی اربعین را از جمله برنامه های کانون زبان ایران در هفته ملی کودک بر شمرد.

 

کیانی خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه ما بعد از هفته ملی کودک این است که بر اساس معماری کلان برنامه درسی به سمت طراحی و برنامه ریزی تولید کتاب های به روز می رویم این طراحی بر اساس پارادایم های جدید آموزشی خواهد بود البته این طرح و برنامه ، یک برنامه زمان بر است. برنامه معماری کلان را رونمایی کردیم که این برنامه می شود اساس کار ما برای حوزه آموزش زبان های خارجی.

 

رییس کانون زبان ایران با بیان اینکه کارهایی را با محوریت شعار محوری «ایران برای کانون و کانون برای ایران» شروع کردیم، عنوان کرد: این شعار بدین معنی است که اراده یک یک ما رهگشای اعتلای نهادی برای کودک امروز، نوجوان فردا و نسل آینده  است. سرلوحه ما کارآیی، اثربخشی نمونه محوری و نوآوری برای آینده های روشن، آرمانی و نویدبخش است. بنده و همکارانم همه هم و غم خود  بر این گذاشتیم که که به تک تک کلمات و عبارات این شعار وفادار بمانیم و برای تحقق آن زمینه سازی کنیم.

 

کد خبر 1224867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha