توجه به توسعه مناطق جنوب کشور با قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عزیزی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول داد در صورت کسب رای اعتماد از مجلس، توجه به توسعه و پیشرفت مناطق جنوب کشور و سرمایه ‌گذاری «شستا» در این مناطق را در دستور کار وزارتخانه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، ابراهیم عزیزی، امروز چهارشنبه (26 مهر) با اشاره به نشست فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب کشور که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: صلاحیت و برنامه‌ های گزینه پیشنهادی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جنوب کشور از ظرفیت‌ های فراوانی برای توسعه برخوردار است اما دچار محرومیت ‌های مزمن است.

 

وی اعلام کرد: نمایندگان عضو فراکسیون توسعه جنوب کشور، برنامه‌ های ارائه شده پیشنهادی وزارت کار بر سرمایه‌ گذاری شرکت ‌های سازمان تامین اجتماعی (شستا) در جنوب کشور را مورد تایید و تاکید قرار دادند.

 

عزیزی با اشاره به موضوعات مورد تایید این نشست بیان کرد: اتمام پروژه‌ های نیمه تمام سازمان تامین اجتماعی، توجه ویژه به بخش درمان مناطق جنوب کشور به ویژه سیستان و بلوچستان، توسعه نیروی انسانی، استفاده از نیروهای مجرب و توانمند بومی در هیئت مدیره‌ هلدینگ‌ های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توجه ویژه به موضوع اشتغال از این موارد بود.

 

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نکات مطرح شده در این نشست استقبال کرده و قول داد در صورت کسب رای اعتماد از مجلس، توجه به توسعه و پیشرفت مناطق جنوب کشور و سرمایه ‌گذاری «شستا» در این مناطق در دستور کار وزارتخانه قرار بگیرد.

 

خاطر نشان می شود، فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب مجلس شورای اسلامی، شامل استان‌ های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد می شود.

 

کد خبر 1224868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha