۴۰ نفر در کمیسیون پزشکی جهت درصد جانبازی اقدام کردند

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۰ نفر در کمیسیون پزشکی بنیاد این شهرستان جهت درصد جانبازی اقدام کردند.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: جانبازانی که کمیسیون پزشکی تشخیص داده است می توانند جهت درصد جانبازی اقدام کنند که امسال 40 نفر در کمیسیون پزشکی بنیاد اقدامات لازم را انجام دادند.

 

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان عنوان کرد: افرادی که جهت درصد جانبازی اقدام کردند کسانی بودند که بیماری آنان تشدید شده است، برخی تاکنون مراجعه نکردند و برخی هم درخواست شرکت در کمیسیون جهت افزایش درصد را داشتند.

 

 

رازقی با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده بنیاد شهید شهرستان به ایثارگران و جانبازان خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده برای 47 نفر از جانبازان جدید زیر 25 درصد که از جایی حقوقی دریافت نمی کردند حقوق برقرار شده است.

 

 

وی پرداخت وام ضروری قرض الحسنه، هدیه ازدواج، کارت حکمت، تسهیلات اشتغالزایی، مسکن و وام بلاعوض را از جمله اقدامات امسال بنیاد شهید شهرستان برشمرد.

 

 

وی با اشاره به سایر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان طی مدت یاد شده، اضافه کرد: برگزاری 9 یادواره شهدا (شهید محمد رضایی، طلاب، ارتش، مدافع حرم، شهدای فتح خرمشهر، شهدای 15 خرداد، 7 تیر، کارمند و شهدای آزاده)، 24 یادبود شهدا در حسینیه، تجلیل از آزادگان، شهدا، خانواده مدافع حرم و تعویض و به روزرسانی 75 تابلوی سطح شهر و بنرها و رنگ آمیزی از جمله کارهای انجام شده در بخش فرهنگی بوده است.

 

 

 شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و دو هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و ۱۰۴ آزاده دارد.

 

 

کد خبر 1224878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha