گلستان از استان های موفق در فعالیت های قرآنی/ رونق فعالیت های قرآنی در بقاع و امامزادگان

مجیدی مهر گفت: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه قرآنی سازمان اوقاف، رونق برگزاری فعالیت های قرآنی در سطح بقاع و امامزادگان واجد التعظیم است.

«حمید مجیدی مهر» در حاشیه مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در امامزاده عبدالله(ع) گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: استان گلستان از جمله استان های موفق در فعالیت های قرآنی بوده و امسال نیز «امیرحسین رحمتی» از استان گلستان به نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی شرکت می کنند که افتخاری برای این کشور است.

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به رونق، توسعه و گسترش قرآن کریم، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه متولی اصلی برگزاری مسابقات قرآن کریم است و عالی ترین نهاد سیاستگذار در برگزاری مسابقات قرآنی در تمامی وزارت خانه ها و دستگاه ها محسوب می شود.

 

مجیدی مهر ادامه داد: این سازمان به عنوان ستاد ملی راهبری حفظ جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده تا زمینه حضور جوانان و نوجوانان را فراهم کند.

 

وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که در سال جاری رخ داده است، برگزاری فعالیت های قرآنی در سطح بقاع و امامزادگان واجد التعظیم رونق دهیم.

 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم این پایگاه را بسیار دوست دارند و با آن آشنا هستند و امامزادگان از دیرباز در شهرهای مختلف محل رجوع مردم بوده و هست.

 

وی اظهارامیدواری کرد: با این اقدام شاهد حضور پر شور و نشاط مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان در حوزه فعالیت های قرآنی باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1224898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha