مهم ترین وظیفه سازمان استاندارد، نظارت و کنترل کیفیت کالا و خدمات است

رئیس اداره استاندارد کاشان گفت: مهم ترین وظیفه و مسئولیت استاندارد، نظارت بر اجرای استانداردها و کنترل کیفیت کالا و خدمات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر غلامحسین بخردی در دیدار با امام جمعه آران و بیدگل به مناسبت روز روز جهانی و هفته استاندارد گفت: حوزه نظارت و پوشش اداره استاندارد کاشان، منطقه شمال استان اصفهان شامل شهرستان های کاشان ، آران و بیدگل و نطنز را شامل می شود.

 

رئیس اداره استاندارد کاشان افزود: مهم ترین وظیفه و مسئولیت استاندارد، نظارت بر اجرای استانداردها و کنترل کیفیت کالا و خدمات است.

 

بخردی با اشاره به اینکه منطقه کاشان بزرگ ترین منطقه تولید فرش ماشینی و گلاب و عرقیات گیاهی در ایران است، گفت: فعال کردن استاندارد سازی خدمات گردشگری، آموزشی ، بهزیستی و توانبخشی ،  ورزشی و پستی مانند بازرسی از  اماکن رستورانها، هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های نگهداری سالمندان سالن های ورزشی، مدارس ابتدایی و دفاتر خدمات پستی از اقدامات سازنده سازمان ملی استاندارد در سال جاری است.

 

رئیس اداره استاندارد کاشان افزود: در این راستا تا پایان سال جاری از اماکن مذکور بازرسی و میزان خدمات رسانی آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

استاندارد؛ در تامین سلامتی و ایمنی مردم و جامعه نقش مهمی دارد

 

امام جمعه آران و بیدگل هم در این دیدار گفت: اداره استاندارد براساس شرح وظایفی که قانون برای آن مشخص کرده است در تامین سلامتی و ایمنی مردم و جامعه نقش مهمی را ایفا می کند.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: در بازرسی ها و کنترل کیفیت کالاها و خدمات تولیدی منطقه، تیز بین و حساس باشید؛ چرا که تلاش شما از بروز خسارت های احتمالی به دولت و کشور جلوگیری و سبب حفظ منافع شخصی و ملی می شود.

کد خبر 1224937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha