اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) روستای همه‌سین را مرکز گردشگری کرده‌اند

​حجت‌الاسلام خراسانی گفت: روستای همه‌سین به همت اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) و همکاری شورایاری و دهیاری، به مرکز گردشگری در شرق تهران تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «علی‌اکبر خراسانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد صاحب‌الزمان (عج) (واقع در تهران، تهرانپارس سه راه آزمایش ترکمن ده روستای همه سین) بعد از چند سال تعطیلی، مجددا در سال ۱۳۸۸ دوباره فعال شد، اظهار کرد: با شروع به کار پایگاه بسیج در این مسجد در سال ۱۳۹۰ و همراهی شورایاری و دهیاری روستای همه‌سین، این مسجد اکنون مرکز اصلی تمام تحولات مثبت و توفیقات روستا شده در حالی که هیچ موقوفه و رقبه ای برای درآمدزایی ندارد.

 

امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) افزود: خیریه این مسجد هر هفته چندصد پرس غذای گرم را میان نیازمندان توزیع می کند؛ تهیه و توزیع بسته های ارزاق نیز با همکاری کمیته امداد خمینی(ره) در مناسبت های مختلف در این مسجد انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: ساختمان آستان مقدس امامزاده عبدالله‌بن زین‌العابدین (ع) در روستای همه‌سین را با کمک اهالی روستا و اداره اوقاف منطقه شرق تهران نوسازی کردیم و با تبلیغاتی که صورت گرفت، روستا به مرکز گردشگری در این منطقه از تهران تبدیل شده است.

 

خراسانی در ادامه گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) همچنین در اجرای طرح شهید سلیمانی به ویژه در زمینه تزریق واکسن کرونا و توزیع بسته های ارزاق فعالیت موثری انجام داد؛ چنان که تزریق واکسن افاغنه ساکن در محدوده روستا را نیز انجام دادیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان مردم نیز دوشنبه ها از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در شبستان مسجد صاحب الزمان (عج) انجام می شود.

 

 

کد خبر 1224944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha