ششمین اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان در جیرفت برگزار شد

امروز (۲۷ مهرماه) ششمین اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان جیرفت در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۷ مهرماه) ششمین اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان جیرفت در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد.

 

«محسن نسب امیری» در این جلسه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته مجمع بسیجیان جیرفت برگزار شد.

 

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به نحوه عملکرد دشمن در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: کلیه اتفاقات، چالش ها و پیچ هایی همچون جنگ تحمیلی و فتنه ها که از اول انقلاب تا به امروز دشمنان قسم خورده ما ایجاد کرده و انقلاب اسلامی، دلسوزان نظام و مسئولین خدوم را به زحمت انداخته اند، حاصل اتاق فکرهای فرهیختگان اروپایی و آمریکایی است.

 

وی ادامه داد: آنها قصد دارند تا نظام جمهوری اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کنند و در این مسیر از تهاجم فرهنگی و فضای مجازی استفاده کردند.

 

نسب امیری خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب و پس از دفاع مقدس دشمنان در یافتند آنچه که نظام جمهوری اسلامی را محکم، استوار و پا برجا نگه داشته، اندیشه ای است که در راس فکری مردم و مسئولین این نظام قرار دارد.

 

فرمانده سپاه جیرفت تاکید کرد: آنها برای زمین گیر کردن این نظام مقدس اتاق فکرهایی راه اندازی کردند تا با طرح و برنامه به اهداف شوم خود دست یابند.

 

وی تصریح کرد: آنچه که موجب شده تا مردم فکور، فهیم و بصیر ما همواره پای دفاع از مکتب اسلام بایستند همانا اندیشه اسلام است که حتی در این راه از کشته شدن هم هراسی ندارند و دشمن این اندیشه را هدف قرار داده است.

 

نسب امیری اظهار کرد: اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان جیرفت در واقع یک اتاق فکر در مسیر مثبت عمل به دستورات خداوند متعال است.

 

فرمانده سپاه جیرفت اضافه کرد: هر کسی که در هر مسئله ای مشورت بگیرد و از نظرات صاحب نظران استفاده کند، قطعا موفق می شود.

 

وی یادآور شد: ضرر و تبعات فضای مجازی و اغتشاشات اخیر همگی حاصل طراحی و برنامه ریزی دشمنان قسم خورده ما در اتاق فکرهای اروپایی و آمریکایی است.

 

نسب امیری در خاتمه تاکید کرد: اگر در نظام جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تاکنون توانسته ایم در مقابل اندیشه باطل، توطئه ها و فتنه های دشمنان بایستیم، این مهم حاصل اتاق فکرها و هیئت های اندیشه ورزی می باشد که با حضور نخبگان و صاحب نظران در سطح کشور تشکیل شده است.

کد خبر 1224947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha