مسابقه کتابخوانی «پیامبر مهربانی» در کرمانشاه برگزار می شود

حجت الاسلام کلات پور،گفت: مسابقه کتابخوانی « پیامبر مهربانی» به مناسبت ولادت با سر سعادت پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» درسطح کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی، گفت:  در راستای برگزاری سلسه مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با محوریت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی؛ تا بحال ۱۴ مسابقه در سطح کشور برگزار شده است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه، افزود: در صورتی که قبلا در یکی از مسابقات کتابخوانی شرکت نموده اید، احتمالا اطلاعات شما در سامانه موجود است، لذا جهت امتحان اینکه اطلاعات شما در سامانه موجود می باشد یا خیر، از طریق صفحه اصلی سایت وبا استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود کنند. در صورت موفقیت در صفحه ی ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را دیده و می توانید در مسابقه شرکت نمائید، در غیر اینصورت در سامانه ثبت نام سپس وارد سامانه و سپس در مسابقه کتابخوانی شرکت نمایید.

 

 

وی خاطر نشان کرد: منبع این مسابقات در بخش کودک و نوجوان کتاب «یک پنجره خورشید» و در بخش بزرگسالان کتاب «تفسیر سوره محمد(ص)» نوشته استاد قرائتی است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۹ مهرماه ویژه بزرگسالان نسبت به شرکت در این رقابت فرهنگی اقدام کنند.

 

حجت الاسلام کلات پور ،تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات و دریافت رایگان کتاب می‌توانند به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به نشانی Www.m-ketab.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1224954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha