دانش آموز سالم می تواند یک فرد صالح در نظام تعلیم و تربیت باشد

یاسمی پور گفت: در تعلیم و تربیت چند ساحتی، جایگاه ورزش و تربیت بدنی بسیار اهمیت دارد چرا که دانش آموز سالم می تواند یک فرد صالح در نظام تعلیم و تربیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عبدالصمد یاسمی پور امروز چهارشنبه (۲۷ مهر) در آیین آغاز چهلمین دوره مسابقات درون مدرسه ای در شهرستان جهرم گفت: در تعلیم و تربیت چند ساحتی، جایگاه ورزش و تربیت بدنی بسیار اهمیت دارد چرا که دانش آموز سالم می تواند یک فرد صالح در نظام تعلیم و تربیت باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: ورزش باعث می شود که دانش آموزان مسائل گروهی را بهتر درک کنند و در نظم دهی فعالیت های شخصی خود عملکرد بهتری داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر دانش آموزان می خواهند در زندگی شخصی خود موفق باشند باید همواره به ورزش و سلامتی خود اهمیت بدهند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان ما همه افرادی باشند که به ورزش و سلامت خود و جامعه ای که در آن زندگی میکنند اهمیت دهند.

 

یاسمی پور خاطر نشان کرد: دانش آموزان حتما قسمتی از اوقات فراغت خود را علاوه بر توجه به درس های مدرسه به ورزش و فعالیت های اصلاح حرکتی اختصاص دهند.

 

چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه به نام یادواره شهدای دانش آموز مدارس دخترانه زینبیه و ثار الله میانه نام گذاری شده است که از ۲۶ مهر ماه همزمان با روز تربیت بدنی آغاز شده است.

کد خبر 1224995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha