رفتار نیکو با مردم موثرترین شیوه تبلیغ نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام رجایی نسب گفت: حسن خلق و برخورد نیک با مردم بهترین روش برای رسیدن به اهداف است و رفتار نیکو با مردم موثرترین شیوه تبلیغ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید صدرالله رجایی نسب، امروز چهارشنبه (27 مهر) در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید حوزه قضایی شهرستان بختگان گفت: حسن خلق و برخورد نیک با مردم بهترین روش برای رسیدن به اهداف است و رفتار نیکو با مردم موثرترین شیوه تبلیغ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

معاون قضایی دادگستری استان فارس افزود: حضرت محمد در تمام سختی ها و عداوت ها و تمردها با اخلاق حسنه و رفتار نیکو عمل فرمودند و دین مبین اسلام را به عنوان کانون مهر، محبت، آسایش و آرامش به مردم معرفی کردند.

وی اضافه کرد: کارگزاران و آحاد مردم در هر شغل و جایگاهی امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید به بهانه تنگ شدن عرصه بر خود به بدخلقی بپردازند و مردم را به فاصله گرفتن از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی وادار کنند.

حجت الاسلام رجایی نسب تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس قوه قضائیه و مسئولان قضایی است و اجرای عدالت باید همراه با احسان باشد.

وی ادامه داد: از مردم ولایتمدار شهرستان بختگان برای محکوم کردن اغتشاشات اخیر قدردانی می کنیم و خوشبختانه شاهد وجود امنیت مناسب در شهرستان بختگان هستیم و از مسئولان این شهرستان می خواهیم برای رفع مشکلات و مسائل مردم این شهرستان اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام رجایی نسب تاکید کرد: از نیروی انتظامی برای حمایت از امنیت جامعه و برخورد با اغتشاشات اخیر قدردانی می کنیم.

وی با تاکید بر حفظ شان مراجعان به دادگستری گفت: لازم است تا از ظرفیت بزرگان و متنفذین برای اصلاح ذات البین، حفاظت از حقوق عامه و برخورد قاطع و قانونی با ناقضان حقوق عمومی و مرتکبین جرائم خشن، حفظ امنیت و آسایش عمومی شهروندان، کاهش جمعیت کیفری زندان ها و ایجاد صلح و سازش در استان استفاده کنیم. 

خاطر نشان  می شود در این مراسم رئیس کل دادگستری استان فارس از اقدامات مهرزاد هوشمندی قدردانی، رئیس این حوزه قضایی تشکر کرد و با حکم رئیس قوه قضائیه، قاضی ابوذر خلفی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بختگان منصوب شد.

کد خبر 1225013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha