پاسخ دهی به شبهات دانشجویان با راه اندازی دپارتمان تخصصی در دانشگاه های فارس

حجت الاسلام کوهی گفت: پاسخ به شبهات دانشجویان باید با استفاده از اساتید صاحب نام پاسخ علمی داده شود و به همین دلیل دفاتر هم اندیشی اساتید دانشگاه های استان فارس، ماموریت خود را با هدف معرفی و راه اندازی دپارتمان تخصصی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام مرتضی کوهی، امروز چهارشنبه (27 مهر) در پنجمین نشست هم  اندیشی اساتید دانشگاه های فارس گفت: پاسخ به شبهات دانشجویان یک دغدغه است و باید با استفاده از اساتید صاحب نام  پاسخ علمی داده شود و به همین دلیل دفاتر هم اندیشی اساتید دانشگاه های استان فارس، ماموریت خود را با هدف معرفی و راه اندازی دپارتمان تخصصی فعالیت خواهند کرد.

معاون سیاسی و فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه های فارس ادامه داد: تشکیل اندیشکده و توانمندسازی اساتید در دپارتمان های تخصصی ماموریت جدید دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان است.

وی اضافه کرد: پاسخ به شبهات دانشجویان از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و به شبهات دانشجویی باید فارغ از نگاه  شخصی و به صورت علمی و تخصصی پاسخ داد.

حجت الاسلام کوهی تاکید کرد: استفاده از کرسی های هم اندیشی برای ارائه نظرات دانشجویان حائز اهمیت است و برای پیشبرد جامعه اسلامی با استفاده از کرسی های هم اندیشی باید اقدام کنیم.

معاون سیاسی فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه های فارس ادامه داد: فقدان کرسی های آزاد اندیشی وعدم حضور مسئولان مربوطه در فضای دانشگاه از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

حجت الاسلام حسین نظری، هم در این نشست گفت: سامانه راهبری فرهنگ در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بستر مناسبی برای ارائه محتوا و انتقال ایده‌ها، تجربیات و هماهنگی میان ائمه جمعه است و در هم‌ افزایی با دانشگاهیان نقش موثری دارد.

مسئول میز دانشگاه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: ارتباطات حوزه دانشگاه با ائمه جمعه در سراسر کشور باید تقویت شود و نخبگان دانشگاهی با ارائه پیشنهادات خود برای رفع مشکلات موجود در هر منطقه م یتوانند راهکار ارائه کنند.

کد خبر 1225018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha