توزیع بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی در آستارا

میرزایی از توزیع بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ تن کالای اساسی در آستارا خبر داد و گفت: توزیع کالای اساسی در راستای تنظیم بازار انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «حقیقت میرزایی» امروز (چهارشنبه، ۲۷ مهر) در جسله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بندر آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۹۲۳ تن انواع کالاهای اساسی در آستارا توزیع شده است.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی بندر آستارا افزود: توزیع کالای اساسی در راستای تنظیم بازار انجام شده است.

 

وی تصریح‌کرد: در این مدت ۳۰ تن روغن، ۱۰۹ تن انواع برنج تایلندی و هندی،  ۶۶ تن شکر یارانه‌ای، ۱۵.۵ تن مرغ منجمد، یک‌هزار و ۷۰۰ تن مرغ گرم، ۲.۵ تن گوشت منجمد در آستارا توزیع شده است.

 

میرزایی با بیان‌اینکه در ۶ ماه گذشته و در راستای تنظیم بازار ۶۳۹ فقره بازرسی از نانوایی‌های آستارا صورت گرفته است، گفت: در جریان این بازدید به ۱۰۳ واحد تذکر داده شد و برخی از آنها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در این مدت همچنین ۱۱۳ کیسه آرد یارانه‌ای که خارج از شبکه توزیع می‌شد، ۸۰ کیسه کنسانتره، ۴۵ کیسه کود شیمیایی اوره و یک تن مرغ گرم از متخلفان کشف و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

کد خبر 1225020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha