خیران ۶ میلیارد ریال به نیازمندان شیروان کمک کردند

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: در نیمه نخست امسال، خیران ۶ میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان تحت پوشش این مرکز کمک کردند.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: امسال خیران این شهرستان به 12 نفر از نیازمندان تحت پوشش این مرکز 74 میلیون ریال کمک نقدی و 6 میلیارد ریال در قالب توزیع بسته معیشتی، گوشت، غذای گرم، پوشاک، لوازم منزل، لوازم التحریر، توزیع صیفی جات و عینک کمک غیرنقدی کردند.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان عنوان کرد: بیشترین کمک های غیرنقدی شامل توزیع  10 هزار پرس غذای گرم به مبلغ، 3 میلیارد و 500 میلیون ریال  و پس از آن توزیع 183 بسته معیشتی به مبلغ، یک میلیارد و 336 میلیون ریال گزارش شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس جهت رفع بخشی از مشکلات تحصیلی دانش آموزان محروم و نیازمند شهرستان، 95 دست پوشاک به مبلغ 110 میلیون ریال و 240 بسته لوازم التحریر به مبلغ 480 میلیون ریال کمک کردند.

 

حشمتی تصریح کرد: علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی مزبور طی مدت یاد شده، هزینه تعمیرات 5 آبگرمکن و غیره و معرفی 20 نفر جهت ویزیت به پزشک در مجموع کل با مبلغ 57 میلیون ریال تامین و پرداخت شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین 5 هزار و 970 قرص نان مهربانی به مبلغ 50 میلیون و 754 هزار ریال بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان ضمن تشکر و همراهی خیران و نیکوکاران شهرستان با این مرکز بیان کرد: اینک هزار و 398 مددجو تحت پوشش این مرکز هستند که از این تعداد 786 مددجو کمیته امداد و 612 غیرمددجو هستند و طی سال از خدمات حمایتی و معیشتی برخوردار می شوند.

 

کد خبر 1225092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha