۲۰۴ فقره ودیعه مسکن به خانواده های نیازمند زنجانی پرداخت شده است

به گفته صالحی، از ابتدای سال تاکنون ۲۰۴ فقره خدمت در حوزه ودیعه مسکن به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است که اعتبار هزینه شده برای ارائه این خدمت ۳۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی امروز در جمع خبرنگاران گفت: کمک به تأمین مسکن از مهمترین نیازهای خانواده‌های فاقد مسکن در این نهاد بوده و به همین منظور خدمات مختلفی در قالب پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به جامعه هدف این نهاد در این بخش ارائه می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۰۴ فقره خدمت در حوزه ودیعه مسکن به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است، افزود: اعتبار هزینه شده برای ارائه این خدمات ۳۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بوده است.

 

وی با اشاره به شرایط سخت خانوارهای فاقد مسکن برای تامین هزینه‌ها گفت: کمیته امداد امسال نیز به صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض الحسنه به این خانوارها کمک اعطا می‌کند که امیدوار هستیم نیکوکاران همانند هر سال با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یاری گر این نهاد در تامین منابع برای خدمت رسانی به نیازمندان باشند.

کد خبر 1225112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha