ناوگان حمل و نقل عمومی جهرم به ۴۵ دستگاه جدید تجهیز می شود

اوسط از تجهیز‌ ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین واحد موتوری شهرداری جهرم به ۴۵ دستگاه جدید خبر‌ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، داود اوسط امروز پنج شنبه (۲۸ مهر) به خبرنگاران گفت: در دیدار با معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور در خصوص تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی جهرم و همچنین واحد موتوری شهرداری جهرم به ماشین‌آلات سبک و سنگین قدم‌های خوبی برداشته شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: با توجه به حمایت‌های نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم توانستیم ماشین آلات سبک و سنگین متعددی با شرایط خرید مشارکتی با سازمان شهرداری‌ها کل کشور بدست آوریم که امیدوارم هرچه زودتر خرید آن‌ها انجام پذیرد.

 

وی بیان کرد: در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی خرید ۳۰ دستگاه مینی‌بوس، ۱۰ دستگاه اتوبوس و پنج دستگاه وَن در دستور کار قرار گرفت که سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم پیگیر خرید نهایی و دریافت آن است.

 

اوسط خاطرنشان کرد: در‌ حوزه ناوگان موتوری شهرداری جهرم در راستای تجهیز این واحد و سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی، تهیه‌ یک دستگاه بیل زنجیری، یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه باب‌کت با شرایط ویژه در دستور کار قرارگرفت که امیدواریم هر چه سریعتر این ماشین‌آلات سنگین به واحد موتوری اضافه شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما در شورای اسلامی شهر جهرم در راستای رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم است عنوان کرد: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم قدم‌های خوبی را درحوزه‌های عمرانی و فرهنگی برداریم.

کد خبر 1225118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha