مراسم نمادین المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان ناحیه دو برگزار شد

مراسم نمادین المپیاد درون مدرسه ای امروز با حضور دانش آموزان در دبستان دخترانه رضوان با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اراک و معاونت پرورشی و تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «عباس فتحی» در این مراسم با اشاره به اهمیت امر ورزش و تربیت بدنی، گفت: عقل سالم در بدن سالم است و دانش آموزان باید ورزش را جدی گرفته و به این مهم بپردازند.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اراک با بیان اینکه آموزش و پرورش به این مهم تاکید فراوان دارد، افزود: در همین راستا آموزش و پرورش با برگزاری المپیاد ورزشی در راستای سلامت جنسی دانش آموزان گام برداشته است.

 

وی با اشاره به اینکه المپیادهای مدرسه ای با هدف توسعه ورزش دانش آموزی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان انجام می شود، ادامه داد: این المپیاد فرصتی برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان در رشته های مختلف و پرورش این استعداد ها است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این المپیاد ورزشی با استقبال پرشور دانش آموزان در مقاطع سنی مختلف روبرو شده است، ادامه داد: المپیاد ورزشی دانش آموزی فرصت مناسبی برای استعدادیابی و شناسایی دانش­آموزان در رشته های ورزشی و فرصتی برای رقابت سالم  دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی است.

 

فتحی گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه تربیتی، زیستی، و بدنی در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اراک با تاکید بر اینکه مشارکت دانش آموزان در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای باعث ارتقاء سطح سلامت جسمی و نشاط و شادابی دانش آموزان می‌گردد، ادامه داد:امروزه باید فعالیت های ورزشی در مدارس بیش از پیش اجرا شود و امید است با اجرای المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای شاهد توسعه همه جانبه ورزش همگانی در جامعه باشیم.

کد خبر 1225155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha