نماز جمعه این هفته آران و بیدگل به امامت حجت الاسلام سلیمانی اقامه می شود

عبدلی گفت: نماز جمعه این هفته آران و بیدگل به امامت حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر اقامه می شود.

حسین عبدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته آران و بیدگل، جمعه ۲۹ مهرماه به امامت حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» امام جمعه آران و بیدگل در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: قاری و موذن این هفته نمازجمعه آران و بیدگل «مجید جنتی» از قاریان و اساتید ممتاز قرآن این شهرستان خواهد بود و  اجرای مراسم را «سید محسن سعادتدار» بر عهده خواهد داشت.

 

عبدلی ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌ها حجت الاسلام «آتش زمزم» خواهد بود که به بیان احکام و تبیین مسائل سیاسی و اجتماعی روز خواهد پرداخت.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل ادامه داد: همچنین در حاشیه این مراسم، میز خدمت ادارات همچون هفته های گذشته برپا خواهد شد و رئیس و کارشناسان مخابرات و بیمه سلامت شهرستان آران و بیدگل به پرسش های نمازگزاران پاسخ خواهند داد.

 

عبدلی ادامه داد: برپایی میز پاسخ به مسائل شرعی با حضور حجت الاسلام «محمد روحانی»، برپایی غرفه فروش کتاب و محصولات فرهنگی و استقرار پایگاه سلامت و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل است.

کد خبر 1225157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha