شناسایی و هدایت استعدادهای برتر از برنامه‌های آموزش و پرورش است

صادقی با بیان اینکه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر از برنامه‌های آموزش و پرورش است گفت: دانش‌آموزان مستعد جهت شکوفایی هر چه بیشتر به کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

روح‌الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: مرحله شهرستانی راستی‌آزمایی جشنواره سکوی ایران قوی با حضور تعدادی از مسئولان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری اندیمشک برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک افزود: با نظر هیأت داوران، ۱۰ دانش‌آموز برتر در بخش‌های مختلف هنری، علمی و فرهنگی مشخص شدند که آثار آنها به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه «با دستان هم، ایران قوی می‌سازیم » شعار جشنواره سکوی ایران قوی است اذعان کرد: ۱۰ دانش‌آموز برتر این مرحله تجلیل شدند و دیگر شرکت‌کنندگان نیز لوح تقدیر دریافت کردند.

 

صادقی تصریح کرد: به منظور تشویق دانش‌آموزان علاوه بر ده نفر برتر، تعدادی از شرکت‌کنندگان نیز به تفکیک دوره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه شناسایی و هدایت استعدادهای برتر از برنامه‌های آموزش و پرورش است عنوان کرد: این استعدادها در سطح مدارس و در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت مستمر از راه‌های مختلف شناسایی و جهت شکوفایی هر چه بیشتر به کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

 

کد خبر 1225186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha