توجه به استاندارد به معنای توجه به سلامت مردم است

بحرینی گفت: توجه به استاندارد به معنای توجه به سلامت مردم است و برنامه‌ های پیشگیرانه و اطلاع رسانی مناسب در کاهش پرونده های حوزه استاندارد نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مصطفی بحرینی، امروز پنج شنبه (28 مهر) در مراسم روز جهانی استاندارد در شیراز گفت: حمایت از تولیدکنندگان در اولویت دستگاه قضایی استان فارس قرار دارد و استاندارد و سلامت جامعه در بحث تولید بسیار مهم است که بر آن تاکید داریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: با کمک دادگستری فارس شاهد خروج 187 واحد تولیدی در استان از رکود فعالیتی بودیم و امسال هم 200 پرونده رفع موانع تولید در فارس به نتیجه رسیده است.

وی با تاکید بر همراهی دستگاه قضائی فارس با سرمایه گذاران واقعی و تولیدکنندگان عنوان کرد: توجه به استاندارد به معنای توجه به سلامت مردم است و ١١٠ مورد پرونده با موضوع استاندارد را سال گذشته بررسی کردیم که به ۲۵ مورد جمع آوری کالاهای مغایر و ۱۴ مورد اصلاح خط تولید منجر شد.

بحرینی حوزه استاندارد را از حوزه های کمتر توجه شده کشور دانست و گفت: برنامه‌ های پیشگیرانه و اطلاع رسانی مناسب در کاهش پرونده های حوزه استاندارد و برخورد با کالاهای فاقد استاندارد حائز اهمیت و مورد تاکید ماست.

کد خبر 1225187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha