نمازجمعه در ۴۵ نقطه خوزستان اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در نزدیک به ۹۰۰ نقطه کشور شاهد اقامه نماز جمعه هستیم و در استان خوزستان نیز در ۴۵ نقطه نماز جمعه اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باغملک و آیین تکریم و معارفه امام جمعه بخش صیدون اظهار کرد: دین فقط آخرت انسان را تأمین نمی کند بلکه مسئولیت دنیا و آخرت او را برعهده دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نماز جمعه همانگونه که آخرت انسان را مورد توجه قرار می دهد، از دنیای انسان نیز غافل نخواهد بود افزود: رویکرد نماز جمعه بعداز انقلاب اسلامی این است که گره و نیازهای مردم را باز کنند.

 

وی تصریح کرد: در نزدیک به ۹۰۰ نقطه کشور شاهد اقامه نماز جمعه هستیم و در استان خوزستان نیز در ۴۵ نقطه نماز جمعه اقامه می شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد عنوان کرد: مردم شهر صیدون، ولایتمدار، انقلابی و در دوران انقلاب اسلامی شهدایی را تقدیم کردند و بعد از آن نیز در صحنه‌های مختلف حضور داشتند.

 

در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام بهمئی قدردانی و حجت‌الاسلام سید یعقوب طباطبایی به عنوان امام جمعه جدید شهر صیدون معرفی شد.

 

حجت‌الاسلام علی‌نژاد مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، امام جمعه برخی از شهرستان‌ها، فرماندار، اعضای شورای اداری و تامین نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

کد خبر 1225189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha