استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به قم

مردم شهر مقدس قم به احترام حضرت معصومه(س) به استقبال کاروان نمادین این بانوی با کرامت رفته و این کاروان را تا حرم حضرت معصومه سلام الله علیها همراهی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، امروز ۲۳ ربیع الاول به رسم هر ساله صحنه ورود پر خیر و برکت حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم و استقبال باشکوه مردم قم از بانویی عالمه از خاندان اهل بیت علیهم السلام که منشأ برکات فراوان نه تنها برای قم بلکه برای اسلام و ایران بودند بازسازی شد.

 

ورود باشکوهی که در سال ۲۰۱ هجری قمری واقع شده بود و مردم و بزرگان شهر قم که عاشق خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بودند در خارج شهر به استقبال حضرت معصومه سلام الله علیها رفتند و تا سکونتگاه ایشان در منزل موسی بن خزرج قمی حضرت را مشایعت کرده و ۱۷ روز به خادمی از ایشان پرداختند.

 

امروز نیز مردم و بزرگان شهر مقدس قم به احترام بانوی کرامت در چهار راه معصومیه قم به استقبال کاروان نمادین این بانوی با کرامت و عظمت رفتند و این کاروان را تا حرم حضرت معصومه سلام الله علیها همراهی کردند تا بگویند هنوز هم مانند سال ۲۰۱ عاشق خاندان اهل بیت علیهم السلام هستند و به همان عهد و ارزش ها پایبندند.

 

امسال نیز خادمان حرم بانوی کرامت در میان خیل عظیم مردم ولایتمدار قم مسیر ورود کاروان حضرت معصومه سلام الله علیها به قم را گلباران و فضای شهر را با مشک و عود معطر کردند و بر شکوه این آیین افزودند.

کد خبر 1225207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha