هادیان فرهنگی مهمترین ضلع جبهه متحد ولایی و فرهنگی در آموزش و پرورش خوزستان هستند

حمیدی‌نژاد با بیان اینکه هادیان فرهنگی مهمترین ضلع جبهه متحد ولایی و فرهنگی در آموزش و پرورش خوزستان هستند گفت: مجموعه تعلیم و تربیت کشور مهمترین سنگر جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد امروز پنج‌شنبه (۲۸ مهر) در اولین دوره تربیت مربی جهاد تبیین ویژه هادیان فرهنگی خوزستان، با تاکید بر نقش و جایگاه هادیان فرهنگی در تبیین مسائل و دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش به عنوان مهمترین سنگر جامعه اسلامی است و حفاظت از این سنگر وظیفه آحاد جامعه است و البته نقش‌آفرینی نیروهای جبهه متحد ولایی می‌تواند زمینه‌ساز مصونیت آموزش و پرورش در برابر آسیب‌ها باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه هادیان فرهنگی طلایه‌دار عرصه جهاد تبیین در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان هستند افزود: هادیان فرهنگی باید به صورت جهادی با تشکیل جلسات تبیینی برای مدیران، معلمان و مربیان تربیتی زمینه حفاظت دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فرهنگی دشمنان را فراهم آورند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز حرکت در راستای آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا منوط به ولایت‌مداری و داشتن روحیه جهادی است تصریح کرد: جنگ امروز جنگی چندوجهی است و دشمنان انقلاب در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه فرهنگی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند.

 

حمیدی‌نژاد ابراز کرد: این امر وظیفه آموزش و پرورش را بیش از پیش سنگین می‌کند چرا که این نظام تعلیم و تربیت است که باید با حضور اثربخش در عرصه فرهنگی زمینه رشد شاخص‌های فرهنگی را فراهم آورد.

 

وی در پایان یادآور شد: حرکت در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و مصون‌سازی دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فرهنگی و همچنین تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین وظیفه مجموعه تعلیم و تربیت کشور است.

 

کد خبر 1225235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha