مسئولان باید با اختصاص بودجه، از طرح‌های نخبگان حمایت کنند

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه برای موفقیت و سرآمد بودن باید در همه حوزه‌های علمی درخشید و حرفی برای گفتن داشت، بر حمایت مسئولان و اختصاص بودجه به طرح‌های نخبگان برای رسیدن به نتیجه مطلوب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "رضا نوری" امروز بیست‌و نهم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی به یکی از کلیدواژه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری در خصوص نخبگان دانشگاهی این قشر را مایه آبرو جامعه و سرمایه کشور نام بردند.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون پشرفت‌های متعددی نصیب ایران اسلامی شده که همه اینها توسط نخبگان صورت گرفته همچون اقدامات شهید تهرانی مقدم در صنعت دفاعی کشور که پیشرفت‌های چشمگیری ایجاد کرد.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه زمانی حتی پزشک و دارو در کشور یافت نمی‌شد اما الان بسیاری از کشورهای همسایه برای درمان خود به پزشکان ایرانی مراجعه می‌کنند، اظهارکرد: ایران در حال حاضر در همه حوزه‌های پزشکی، سلول‌های بنیادی و واکسن حرف برای گفتن دارد و همه این دستاوردها را مدیون نخبگان کشور هستیم.

 

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه برای موفقیت و سرآمد بودن باید در همه حوزه‌های علمی درخشید و حرفی برای گفتن داشت، بر حمایت مسئولان و اختصاص بودجه به طرح‌های نخبگان برای رسیدن به نتیجه مطلوب تاکید کرد.

 

 

حجت‌الاسلام نوری همچنین با اشاره به مناسبت‌های هفته، هفته استاندارد را گرامی‌داشت و گفت: فعالان این حوزه با نظارت بر کیفیت مواد غذایی و کالاها، برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند.

 

 

وی همچنین هفته ورزش را گرامی داشت و با بیان اینکه سلامت جسم، سلامت روح و روان را به دنبال دارد؛ از مسئولان خواست به این حوزه بیشتر توجه کنند و با ترویج ورزش‌های همگانی،  سلامتی جامعه را تضمین کنند.

 

 

امام جمعه بجنورد، تاکید کرد: هرچند برخی اماکن ورزشی به دلیل کرونا دوسال تعطیل بود و اکنون تازه بازگشایی شده همچون استخرها، اما برخی اماکن ورزشی به دلیل ترک فعل برخی مدیران همچنان تعطیل است که باید با پیگیری مضاعف، شروع به کار کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، اغتشاشگران به سه دسته تقسیم شدند که دسته اول و دوم یا از گروه سلطنت‌طلبان و دموکرات‌های خارج نشین بودند و یا دل در گرو آنها داشتند، افزود: مجازات این گروه‌ها که با دستگاه قضایی است؛ اما دسته سوم که افراد هیجان زده و غافل و گرفتار در دام اینها بودند، با دستگاه‌های فرهنگی و روحانیون و اساتید دانشگاه‌‌هاست تا با انجام کارهای فرهنگی متوجه اشتباه خود شده و دوباره به این ورطه گرفتار نشوند.

 

 

 

 

کد خبر 1225288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha