فضاسازی‌ شبکه‌های معاند را باور نکنیم/ کشته‌سازی‌های دروغ و اخبار جعلی شگرد رسانه‌ای معاندین

حجت الاسلام میثم تارم گفت: در پی اعتراضات وسیع در شهرهای فرانسه، پلیس با وحشی‌گری معترضان را زیر چکمه های خود خفه می کند، اما همه در این درباره سکوت کرده اند و با توجه به این دوگانگی رسانه ها نباید فضاسازی‌های شبکه‌های معاند را باور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۹ مهرماه)  حجت الاسلام «میثم تارم» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: انسانی که در زندگی توکل بر خدا نمی کند، گرفتار دام شیطان می شود.

 

امام جمعه جیرفت با اشاره به این که انسان‌های فریب خورده ابزار و شریک شیطان می‌شوند، بیان کرد: کار این افراد به جایی می‌رسد که شیطان با چشم‌های آن‌ها می‌بیند و این اوج ذلت یک انسان است که چشم و گوش شیطان می شود.

 

وی با اشاره به سالروز رحلت مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی، یادآور شد: این عالم بصیر همواره در طول عمر با برکت خود حامی ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 

حجت الاسلام تارم ادامه داد: ایشان با صبوری و تحمل شکنجه های ساواک، آن‌ها را از پای درآورد و پس از انقلاب نیز با پاکدستی و خوشنامی تمام مسئولیت‌ها را با نام نیک انجام داد.

 

خطیب جمعه جیرفت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را دشمنان اسلام خواند و اظهار کرد: از آنجایی که دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود از طریق فتنه و آشوب برسند بنابراین به دنبال القای این هستند که نظام جمهوری اسلامی، کشور را امنیتی کرده است.

 

وی امنیت را اصلی‌ترین وظیفه حکومت برای شهروندان خود دانست و تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر نیروهای امنیتی ما از هیچ سلاحی استفاده نکردند و توانستند در کمال آرامش امنیت را برگرداندند.

 

حجت الاسلام تارم با اشاره به اعتراضات در دیگر کشورها و دوگانگی رسانه ها در بازتاب اخبار، ابراز کرد: در کشور فرانسه که به قول غربی ها، مهد دموکراسی است چندین دختر کشته شد اما صدای یک منادی بشریت و حقوق بشر بلند نشد.

 

امام جمعه جیرفت یادآور شد: در پی اعتراضات وسیع در شهرهای فرانسه، پلیس با وحشی‌گری معترضان را زیر چکمه های خود خفه می کند، اما همه در این درباره سکوت کرده اند و با توجه به این دوگانگی رسانه ها نباید فضاسازی‌های شبکه‌های معاند را باور کنیم.

 

وی با اشاره بر لزوم ارتقای سطح سواد رسانه ای، تاکید کرد: همه ما باید در نشر مطالب دقت کنیم، شگرد رسانه‌ای معاندین کشته‌سازی‌های دروغین و انتشار اخبار جعلی است به طوری که گاهی تیتر با متن همخوانی ندارد.

 

حجت الاسلام تارم با بیان این مطلب که مردم در جنگ رسانه ای غرب با آنها همراهی نکردند، گفت: دشمن با تمام توان جنگ مجازی را برای تشویش اذهان عمومی راه انداخته بود که با بصیرت مردم این بار نیز شکست خورد.

 

خطیب جمعه جیرفت با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت و انقلاب، خاطرنشان کرد: در جنگ اراده‌ها، پیروزی از آن جبهه مقاومت و جبهه اسلام ناب محمدی است و آمریکا و دشمنان در مقابل جبهه مقاومت شکست می‌خورند.

 

وی ابراز کرد: اقدامات دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی با ریل‌گذاری صحیح، توجه به ظرفیت های داخلی، ایجاد رابطه با کشورهای همسایه و قدرت‌های شرق خشم آمریکا و هم پیمانان آنها را بر انگیخته است. 
 
حجت الاسلام تارم با تاکید بر این که امپراطوری آمریکا رو به افول است، عنوان کرد: یکی از نمونه های افول آمریکا، اغتشاشات کور آنها و غرب در داخل کشور ما است که با بصیرت مردم راه به جایی نبرد.
 
امام جمعه جیرفت در خاتمه، گفت: متاسفانه ضعف در حوزه فرآورده های نفتی موجب تشکیل صف های طولانی در پمپ بنزین ها و کلافگی مردم شده که مسئولین مربوطه باید در این خصوص چاره اندیشی کنند.
کد خبر 1225316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha