دشمن به دنبال توقف پیشرف ایران اسلامی است/راه انقلاب ادامه دارد

حجت الاسلام شمسی فر، با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد فتنه می خواد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد، گفت: در سایه وحدت و همدلی ملت و مسئولان این پیشرفت ادامه دارد و نقشه های دشمن نقش برآب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «بهروز شمسی فر»، امروز(29مهر)، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و اظهارداشت:  در مسایل اخیر دختر جوانی از دنیا رفت و عده ای بدون علم و اندکی صبر برای مشخص شدن موضوع، اقدام به موضع گیری کردند و بر اساس شایعه به نظام توهین شد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به توطئه های دشمن در راه اندازی این فتنه، افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم نظام است.

 

وی با بیان اینکه دروغ پراکنی میان مردم؛ نفاق و تفرقه را در جامعه گسترش می‌دهد، عنوان کرد: برخی که هیچگونه تخصصی از علم پزشکی نداشتند اقدام به موضع گیری و شایعه پراکنی کردند و موجب قتل برخی افراد در کشور شدند که باید روز قیامت پاسخگو باشند.

 

حجت الاسلام شمسی فر تخریب اموال عمومی و ناامنی در جامعه در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: مردم باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند و راه را از بی راهه بشناسند.

 

وی یادآور شد: دولت آمریکا بسیاری از افراد را به قتل می‌رساند اما رسانه ها و شهروندان نباید به این مساله بپردازند اما در مقابل اگر پلیس ایران برای حفظ امنیت مردم با اغتشاشگران مقابله کند مورد هجمه قرار خواهد گرفت.

 

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اینکه بیش از یک سال است که اعتراضات در فرانسه ادامه دارد، عنوان کرد: اما در ایران یک نفر که اعتراض می‌کند همگان مدعی حقوق بشر می‌شوند به همین دلیل مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند افراد مختلف مرز خود را با دشمنان اعلام کنند.

 

راه انقلاب ادامه دارد

 

حجت‌الاسلام شمسی فر با با بیان اینکه راه انقلاب ادامه دارد، گفت: دشمنان ایران پیشرفته و قدرتمند را نمی‌خواهند و قصد دارند مانع توسعه این کشور شوند اما راه توسعه را با همدلی و وحدت ادامه خواهیم داد.

 

وی به پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های هسته ای، علوم، فناوری ، صنعت، پزشکی، درمان و بهداشت اشاره کرد و بیان داشت: دشمن قصد توقف این روند را دارد و اصل نظام ا هدف قرار داده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد:  ایران به سرعت پیشرفت کرده‌ است که و تحریم دارویی علیه کشور از خصمانه ترین تصمیمات آنها است.

 

ضرورت هوشیاری دانش آموزان در برابر تطئه های دشمن

 

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن امروز دانش آموزان را هدف قرار داده است، گفت: نهادهای فرهنگی و اجتماعی از جمله آموزش و پرورش باید از دوران ابتدایی با برنامه‌ریزی دقیق، دانش‌آموزان را نسبت به مسائل مهم کشور آگاه کنند.

کد خبر 1225324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha