انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید گفت: باید جوانان را با اصول و ارزش های انقلاب آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام « ابراهیم فلاح» در خطبه های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: ریشه همه خوبی ها وحسنات و صفات پسندیده در تقوای الهی است و ریشه همه شرارت ها  و بدی هایی چون دروغ  و نفاق در بی تقوایی است.


امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود:  تقوا انسان را حفظ می کند و باعث می شود انسان در مقام انسانیت خود حفظ شود و سقوط نکند.


وی به ۲۹ مهر و روز صادرات اشاره کرد و گفت: صادرات غیر نفتی امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با سال های گذشته نیست و پیشرفت های چشم گیری در این رابطه داشته ایم.


حجت‌الاسلام فلاح خاطرنشان کرد: مسئولان باید حمایت ویژه ای از صادرات محصول کیوی، کشاورزان و باغداران منطقه داشته باشند که مشکلی برای کشاورزان منطقه پیش نیاید.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه به موضوع امنیت و آرامش در جامعه اشاره و اظهار کرد: امنیت و آرامش ملت ایران خط قرمز نظام ما است و دشمنان ایران اسلامی این را بدانند که با دروغ پراکنی و فشار بر ملت و دولت ایران اسلامی هیچ گاه نمی توانند امنیت و ارامش کشور را برهم بزنند و ملت بزرگ ایران اسلامی همواره پشت ولایت و اهداف نظام ایستاده اند و با این فشارها هیچ گاه از خواسته های به حق خود عقب نشینی نمی کنند.

 

حجت‌الاسلام فلاح خطاب به ملت ایران اسلامی، گفت امروزه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ نرم و با استفاده از رسانه ها و فضای  مجازی به دنبال ضربه زدن به انقلاب ما هستند که برهمه ما وظیفه است که اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان ما فریب این دروغ ها را بخورند و باید آنها را با ارزش های انقلاب و اصول انقلاب آشنا سازیم.


حجت‌الاسلام فلاح به ۴ آبان سال ۱۳۴۳ روز سخنرانی تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در زمان رژیم سابق امت ایران چنان در مقابل آمریکایی ها تحقیر شده بود که حتی ارزش حیوانات آمریکایی ها در مقابل مردم مظلوم ایران بالاتر بود و این انقلاب اسلامی ایران بود که با آمدنش به مردم ایران  اسلامی عزت داد.

کد خبر 1225326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha