مکر دشمنان به خودشان باز می گردد/رشد علمی ناشی از مجاهدت جوانان

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه مکر دشمنان نسبت به نظام و پیشرفت اسلام به خودشان باز می گردد، گفت: سران ظلم در دنیا بدانند که درخت انقلاب اسلامی قوی شده و آنان قادر به تحقق اهداف خود نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید احمد محمودی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اغتشاشات و اتفاقات اخیر در کشور اظهارداشت: دشمن از اول انقلاب تاکنون علیه نظام توطئه کرده و عده ای را فریب داده است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مکر و حیله های زیادی علیه نظام و پیشرفت های جامعه انجام می دهند ولی روزی این مکر آنان به خودشان باز می گردد.

 

وی با اشاره به حلیه گری دشمن نسبت به نظام و پیشرفت اسلام، تصریح کرد: چهره واقعی آنان برای ملت ایران و دیگر کشورهای جهان روشن شده و رسوا خواهند شد.

 

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: در اتفاقات اخیر پلیس مظلوم واقع شد اما با گذشت زمان توطئه و فریبکاری استکبار جهانی و منافقان داخلی خود را نشان می دهد.

 

وی یادآورشد: سران ظلم در دنیا بدانند که درخت انقلاب اسلامی قوی شده و آنان قادر به تحقق اهداف خود نخواهند بود.

 

رشد علمی ناشی از مجاهدت جوانان

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رشد علمی در بیش از چهار دهه عمر انقلاب رقم خورده، اذعان داشت: رشد علمی ناشی از مجاهدت جوانان بوده که توانسته ایم به قدرت موشکی و هسته ای برسیم.

 

وی ادامه داد: برخی قدرت نظامی کشورمان را در مقعطی از زمان انکار می کردند ولی امروز از آن می ترسند و به خطرناکی پهبادهای ایرانی اذعان دارند.

 

به گفته خطیب جمعه اصفهان دشمن در توطئه این روزها آزادی زنان و جایگاه این قشر را هدف و محور برنامه خود قرار داده در حالی که زنان و دختران ایرانی جایگاه مهمی در علم آموزی و مسئولیت پذیری دارند.

کد خبر 1225333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha