اندیشه انقلاب اسلامی جلوی اندیشه غیردینی ایستاد/ نقشه متفاوت دشمن در فتنه اخیر

معاون سیاسی سازمان بسیج کشور گفت: اندیشه انقلاب اسلامی جلو اندیشه غیردینی ایستاد تا تحول بزرگی در تاریخ جهان رخ دهد و انقلاب اسلامی معجزه ای بود که ۱۴۰۰ سال زمان برد تا به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سید «جلال حسینی» در جمع اعضای بسیج رسانه و خبرنگاران آران و بیدگل گفت: دشمنان از قرن های گذشته تلاش کردند بی دینی را در جهان حکم فرما کنند و این موضوع را  القا کنند که نیازی به دین خدا، پیامبر(ص)، کتاب مقدس نیست.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه الحاد این اندیشه غیردینی، غلیظ ترین نوع الحاد بود، افزود: در کمال ناباوری جهانی، انقلاب ایران به رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد و ثابت کرد تنها اندیشه ای که می توانست بر اندیشه لیبرالییم پیروز شود اندیشه شیعی است.

حسینی ادامه داد: اندیشه انقلاب اسلامی جلو اندیشه غیردینی ایستاد تا تحول بزرگی در تاریخ جهان رخ دهد و انقلاب اسلامی معجزه ای بود که ۱۴۰۰ سال زمان برد تا به وقوع پیوست.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج کشور  ادامه داد: شرایط ایران سال ۵۷ را هیچ کشوری نداشته و ندارد. انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را عوض کرد و همین سبب شد یکصد کشور جهان علیه ایران متحد شوند.

 

حسینی در ادامه اظهار داشت: امروز قطب شرق شکست خورده است و قطب غرب در حال افول است و این ایران اسلامی هر روز در حال قوی تر شدن است.

 

این مسئول با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: فضای مجازی رها یکی از عوامل حوادث اخیر بود چرا که کنترل فضای مجازی در دست دشمن است و نوجوانان تحت تاثیر القائات دشمن قرار می گیرند.

 

سید جلال حسینی با بیان اینکه امریکا و ابرقدرت های جهان هم اجازه نمی دهند فضای مجازی شان رها باشد، افزود: ما امروز با ناتوی فرهنگی دشمن طرف هستیم و برای مقابله با آن، باید فضای ملی و بومی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر با نقشه ای متفاوت از گذشته ظاهر شد، افزود: در فتنه اخیر ۷۰ درصد افراد زیر ۲۰ سال بودند؛ علاوه بر این استفاده از زن و دختران، تجهیز زنان و دختران و بهره گیری از روش های خشن و حرفه ای از جمله تفاوت های فتنه اخیر بود.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج کشور ادامه داد: فتنه اخیر برنامه ریزی و حساب شده بود؛ گرچه مردم استقبال نکردند و فتنه شکست خورد، اما مردم پر از شبهه هستند و باید برای شبهه زدایی آنان کار کرد.

کد خبر 1225355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha