جلسات آموزش احکام در مسجد ابوالفضل (ع) شهرکرد برگزار شد

احمدی گفت: کانون فرهنگی هنری «عترت» شهرکرد با همراهی سایر ارکان مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، جلسات هفتگی آموزش قرآن کریم و احکام را برای بچه های مسجد برگزار می کند.

«حميد احمدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «عترت» شهرکرد با همراهی سایر ارکان مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، جلسات هفتگی آموزش قرآن کریم و احکام را برای بچه های مسجد برگزار می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «عترت» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرکرد ادامه داد: این جلسات توسط امام جماعت مسجد برگزار می شود و جوانان حاضر در جلسه با اخلاق، عقاید و احکام  صحیح آشنا می شوند.

 

وی با بیان اینکه سلسله جلسات مذکور، علاوه بر آموزش قرآن با موضوع عقاید نیز به ارائه مباحثی درباره اصول پنج گانه دین اسلام از جمله توحید می پردازد که ذیل برگزاری این دوره ها نوجوانان با اصول و مفاهیم دین آشنا می شوند.

 

احمدی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری «عترت» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرکرد با هماهنگی مسئولین مسجد به صورت مستمر و هفتگی پس از نماز مغرب و عشاء برنامه جلسه قرآن را برگزار می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «عترت» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرکرد به آغاز ثبت نام طرح اوقات فراغت بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند برای حضور در این دوره ها و کلاس های آموزشی به مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرکرد مراجعه کنند.

 

وی افزود: کلاس های تابستانه و اوقات فراغت این کانون در رشته های دينی‌ و فرهنگی شامل حفظ‌ و روان‌ خوانی قرآن کریم، سيره‌ اهل ‌بيت (ع) و شهدا، کتاب‌خوانی، مباحث ‌اعتقادی و احکام است.

 

کد خبر 1225424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha