پرداخت ۵ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان هزینه  خدمات درمانی به مددجویان مازندرانی

عمادی ترکامی گفت: شش ماهه نخست امسال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان هزینه شده است.

 سیدموسی عمادی تر کامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه  ۱۳۹ هزار و ۷۱۵ نفر مددجو در استان تحت حمایت قرار دارند که در صورت بیماری  از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد:‌همچنین ۱۷۵۰ مادر باردار و شیرده و ۵۵۰ کودک زیر پنج سال  از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج خاص و زمین‌گیر است.
 

عمادی ترکامی تصریح کرد: ۳۸۱۸ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود .

 

وی گفت: پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲۶۳۵ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال انجام و برای ۲۰۴۱ مددجوی بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شد.

 

عمادی ترکامی اضافه کرد:در ۶ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان برای بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت گردید.

 

وی افزود: در بهار و تابستان سال جاری ۹۴ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده واز چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

 

عمادی ترکامی تصریح کرد:  یک میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده  در شش ماه نخست سال هزینه شده است.

 

کد خبر 1225434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha