دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع اطلاعات خود را بروز رسانی کنند

میرقاسم پور گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع سازمان حج، نسبت به بروز رسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: با توجه به ضروت برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام ودیعه‌گذاران حج تمتع و ایجاد پل ارتباطی میان این سازمان و ودیعه‌گذاران واطلاع رسانی های مختلف، باید تمامی سپرده‌گذاران حج تمتع قبل از زمان بندی ثبت نام در کاروان ها، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس: Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کرده و در پایان کد رهگیری دریافت کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: ممکن است زائرانی که در سال 87 و ماقبل آن ثبت نام کرده اند، محل اقامتشان تغییر کرده و یا تلفن همراه خود را درج نکرده باشند، نسبت به درج شماره همراه و اطلاعات تلفن خود اقدام کنند تا بتوانند پیام های سازمان حج وز یارت را به راحتی دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: با شروع ثبت نام در کاروان ها که زمان آن از سوی سازمان حج اعلام می شود، ودیعه گذاران با سرعت و سهولت بیشتری می توانند نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان اقدام کنند.

 

میرقاسم پور با بیان اینکه مراجعه به این سامانه و اخذ کد رهگیری صرفا به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افراد است، گفت: تشرف به حج تمتع براساس تعداد ویزای تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولان تشرف براساس اولویت های قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان است و سازمان حج و زیارت براین اساس نسبت به برنامه ریزی، فراخوان و اعزام افراد اقدام می کند.

 

وی افزود: اولویت های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال 1402، پس از انجام مذاکرات مابین با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع عموم می رسد.

 

کد خبر 1225500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha