دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با مسئولین قرچک

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با مسئولین شهرستان قرچک دیدار و از زحمات آنها در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام سید محسن محمودی محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور در شهرستان قرچک با حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، دوستی نژاد دادستان، خرمی شریف شهردار، سرهنگ طهماسبیان فرمانده انتظامی و راهداری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک ورامین دیدار دیدار و گفتگو کرد.


حجت الاسلام محمودی در این دیدارها با قدردانی از زحمات مسئولین در برخورد با اغتشاشات اخیر تشکر نمود و وظیفه متولیان فرهنگی را در مواجه با چنین شرایطی را حساس عنوان کرد.


وی افزود: تا زمانی که به اصول و مبانی اسلام پایبند باشیم چنین مشکلاتی وجود خواهد داشت و دشمن با وجود دین و ولایت فقیه در ایران مشکل دارد.


حجت الاسلام محمودی با اشاره به وظایف حساس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه هایی مانند فتنه ها به جایگاه خود و نقش آفرینی در آن وابسته و پایبند می باشد.


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد:امید است، توسط ائمه محترم جمعه و رؤسای ادارات و نهادها جایگاه این نهاد مقدس بیش از پیش تبیین گردد و اهمیت حضور در مراسم‌های انقلابی و دینی اهتمام جدی صورت گیرد و  راهپیمایی ۱۳ آبان با هدف حضور آحاد مردم در کنار دانشجویان و دانش آموزان جدی تر پرداخته شود.


وی به نقش نهادهای تربیتی در جامعه پرداخت و بیان داشت: بهترین جا برای روشنگری دانشگاه است و شفافیت مباحث با کرسی های آزاد اندیشی قطعا موثر خواهد بود و امید است در آموزش وپرورش و دانشگاه استادان و معلمان دلسوز بکار گرفته شوند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این دیدار گفت:در تجمعاتی که شکل گرفت، قرچک و ورامین مانند همیشه پیشتاز بودند و می توان با درایت بیشتر از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد و در قرچک آسیب شناسی جریان اخیر در قرچک در حال انجام است و امیدواریم با شناسایی دقیق این جریان ها بتوانیم از شیوع مشکلات بعدی جلوگیری کنیم.

کد خبر 1225508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha