توزیع ۷۰۰ بسته لوازم التحریر در طرح ملی «مهربانی مهر»

حسینی از اجرای دومین مرحله طرح ملی «مهر بانی مهر» در استان مرکزی با توزیع ۷۰۰ بسته لوازم التحریر خبر داد.

«مهدی حسینی» با اشاره به اجرای طرح ملی «مهربانی مهر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: دومین مرحله از اجرای طرح مهربانی مهر توسط خیرین و اعضای معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان مرکزی از ۱۵ تیر لغایت پایان مهر ماه اجرا شد.

 

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه این طرح بشر دوستانه با هدف یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ نیکوکاری در آستانه آغاز سال تحصیلی انجام شده است، افزود: این طرح با مشارکت خیرین و خانه های هلال سطح استان اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه در طرح مهربانی مهر ۷۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است، ادامه داد: بسته های هدیه شامل کیف، کفش، دفتر، مدادرنگی، خودکار، پاک کن، تراش و... تهیه و در بین دانش آموزان مناطق کم بر خوردار و نیازمند استان توزیع شده است .

 

این مقام مسئول ضمن قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان داوطلب هلال احمر، اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام المنفعه و امدادی، همواره در تلاش است تا با احیای ارزش های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان گام بر دارد.

کد خبر 1225533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha