تشکیل شورای «اندیشه‌ورز زنان و خانواده» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شورای اندیشه‌ورز برای رسیدگی به مسائل حوزه زنان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عاطفه السادات مدبرنژاد» امروز (۳۰ مهر ماه) در نشست با بانوان خبره استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنان و مادران محور سلامت خانواده هستند، گفت: بانوان توانمند زیادی در استان داریم که با استفاده از توانایی آنها، می‌توانیم گام‌های مثبت و موثری در راستای رفع مشکلات این قشر از جامعه برداریم.
 
 

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شورای اندیشه‌ورز برای رسیدگی به مسائل بانوان خبر داد و گفت: این شورا هشت کارگروه از جمله کارگروه رصد و شناسایی، جمعیت، کسب و کار پایدار، الگوی سوم زن، تحکیم بنیان خانواده،نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و...خواهد داشت که از بانوان دارای سبک و ایده در این کارگروه‌ها استفاده می‌کنیم.

 

مدبرنژاد با بیان اینکه درخواست‌ها و پیشنهادات ارائه شده در این نشست ثبت و دقیق بررسی می‌شوند، از بومی‌سازی سند راهبردی زنان و خانواده خبر داد و گفت: نسخه بومی شده این سند به دستگاه‌های استانی ابلاغ شد و کارشناسان و مشاورین دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها موظف هستند طبق این سند برنامه‌های خود را به پیش ببرند.

 

وی در پایان با بیان اینکه در جهت تحکیم بنیان خانواده برنامه‌هایی در حوزه زنان برگزار خواهیم کرد از تداوم نشست با زنان خبره استان و استفاده از نقطه نظرات آنها خبر داد.

 

گفتنی است در این نشست بانوان خبره در حوزه‌های مختلف به ارائه مشکلات، نیازمندی‌ها و دغدغه‌های مربوط به زنان پرداختند.

کد خبر 1225546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha